Sossans student

Det blev ingen träning för min del ikväll, tydligen är det inte så bra att träna med mina tänder som vill göra ont HELA jävla tiden. Har dock bokat en tid hos tandis imorn (igen) för att kolla om jag behöver pencillin. Snyft. Tycker väldigt synd om mig själv.

Hade supertrevligt på lilla Sosselipossans studentmottagning efter träningen, GRATTIS Såsan!
Imorn blir det back to work igen. Hard work!
Hittade ingen bild på bara Såsan så de får bli en på hela Frejpan Ladies i Barca! Fuck yeah!
image7
Åååååhhh memories!!

Kommentarer
Postat av: Melki

Åååååh, jag älskar den här bilden!!!! :-D
Ha en bra dag på jobbet vännen, själv slutar jag halv tolv idag!!
Puss

2008-06-05 @ 08:54:56
URL: http://ullismelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0