Sorry!

Ledsen över min seghet! :P
Får skylla på min handled som faktiskt inte är riktigt bra ännu. Blir värre när jag jobbar med den, och det är nåt som hoppar i den när jag jobbar med den, förmodligen nån sena eller nåt, så jag funderar på att gå och röntka den!!

Ígår kväll var jag och Hannie och såg Sex And The City-filmen som verkligen var över alla förväntningar, helt fantastisk!! Precis som jag trodde! :) Vill typ gå och se den igen...Den gav verkligen en lyckokick...Det behövde jag verkligen i och med att SL strulade till det riktigt mkt för oss när vi skulle dit, en kvart försening med bussen gjorde att vi missade tåget och fick ta taxi (400 spänn!!) så de ska dom allt få betala tillbaka...
Och mina agressioner visste ju inga gränser så i all ilska slängde jag min mobil i marken som naturligtvis gick i hundra miljontals bitar, (dom som alltid brukar hålla när Kim slänger sin i marken? haha) så nu fungerar inte displayen alls och den är bara HELT TRASIG. Min nya fina mobil. Well.

Det är ju tur att Telenorkillarna är snälla. Min mobil är ju försäkrad så jag får en helt ny, men Danne på Telenor visade upp sin nya snygga senaste Sony Ericsson och sa att jag borde ta den istället för min gamla tråkiga (för honom är den ju gammal som byter modell typ varje vecka haha). Well får se hur jag gör.

När vi kom hem efter bion skulle jag testa min nya Tan Can-brun utan sol som jag köpte på Nelly, jag hade ju hört att den skulle va så himla bra. Kim fick såklart vara försökskanin, som alltid annars :D  Och brun blev man. Tänk er att ni tar eran bästa brun utan sol och smörjer in er med den 10 gånger irad. Alltså jag garvade verkligen ihjäl mig imorse när jag vaknade, hon var så jävla brun att jag knappt kände igen henne!!! Och hon hade ju envisats med att använda såna här solarieglasögon så hon va helt kritvit runt ögonen......Kunde inte sluta garva....hahahaha!!!!

Kommentarer
Postat av: Melki

Hahahahahahaha....in med bild på henne!!!! :-D

Puss

2008-06-23 @ 08:33:35
URL: http://ullismelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0