On a diet.

Idag var det meningen att jag skulle vart ledig men så vart det inte riktigt.
Det var mkt kurser inbokade på Make Up Store så jag fick jobba lite extra 5 timmar men kan ju säga att min lön inför nästa månad behövde det!! De 5 timmarna gick rätt fort iaf.

Just nu går jag och Kim på Nutrilett-diet. Vi äter vanlig frukost, fast tar bort alla onyttigheter (ost och sånt) och sen ersätter vi lunch och middag med Nutrilett-bars vi har varit och köpt på ICA. Det är helt stört vad allting ändras när man går på diet. Annars när jag jobbar kan jag gå en hel dag med bara frukost i magen och inte ens bli hungrig vid lunch och kanske inte äta nåt föränn middag, men nu gör man fan inget annat än å känner efter hur hungrig man är. Men jag har intalat mig själv att det bara är psykiskt. Jag ska klara det här!

Ikväll skrev lillesyster Amanda brev till våran moster som bor i Norrland och jag passade på att skriva ett par rader till henne också. Det är så mysigt att få vanliga handskriva brev, man får det så sällan nu för tiden. Mycket mer personligt och fint. Mail är sååå tråkigt.

Imorn ska jag, Uffe (Kim) och Amanda gå på Skansen, SÅ MYSIGT, bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: Melki

Åååh, va mysigt med skansen!!



Och ja, klart att det bara är psykiskt att man är hungrig jämt när man går på diet...men det där grejar ni! :-D

2008-06-25 @ 08:30:07
URL: http://ullismelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0