Oändligt ont...

Jag trodde att jag upplevt min värsta smärta ever och att jag skulle slippa uppleva den igen..det var verkligen när jag drog ut tänder inför min tandställning för hundra år sen. Minns att jag låg och grät helt hejdlöst över smärtan, som aldrig försvann, trots att jag hällt i mig så mycket smärtstillande det bara gick. Here we go again. Nu är det visdomständerna. Och det är inte en eller två. Det är alla fyra. Min käke är så spänd så det gör ont att prata, och när man är så här ledsen och har så ont, vill man inget hellre än krama den här lilla älsklingsgrisen, Ollie <3

Ollie

Kommentarer
Postat av: Melki

Ajajajaj...din stackare!
Men kul att du börjat blogga igen! :-D
Puss

2008-06-03 @ 08:31:53
URL: http://ullismelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0