Min dag..

Jag som alltid snoozar 150 gånger innan jag går upp for upp ur sängen som en stucken gris för att hinna göra mig i ordning innan jobbet och tandis. Hade tydligen inflammation i tandköttet där visdomstanden är så fick pencillin som jag ska varva med smärtstillande (?) i 10 dagar. Sen är det bara att stå ut till Jan nästa år (för de va ju inte så länge, eller?) tills dom kan dra tanden. Jag kommer ju typ inte ha nå tänder kvar, har ju fan redan dragit 4.

Well, sen uppstod total lycka när min engelska kurs jag skulle haft på Make Up Store imorn ringde och bokade av sig, jag som hade gjort det till värsta grejen och var asnervös och allt..hahaha....sååå jag att drömma mardrömmar och sånt innan att jag inte kommer på ett enda ord osv..haha.

Nu längtar jag SÅÅ MKT till Lördag och personalferre på Grönan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0