Lyckad Lördag trots allt...

Igår var helt galet.
Vi skulle först möta Sollentuna hemma (premiär av IP igen hihi) och jag var sååå taggad inför hela den dagen eftersom jag skulle på personalpartaj sen med Make Up Store.
Men allt blev inte riiiktigt som jag hade tänkt mig. En kvart in i matchen får jag en boll svinhårt på min hand som var i nåt konstigt läge och därför small till i nåt ännu mer konstigt läge så det slutade med att jag kutade ut helt panikslagen av all smärta och låg och skrek och grät och stackars Björn försökte hålla mig lugn för att ens kunna få reda på VAR jag hade ont! haha. Men min smärta var helt sjuk!!
Så när matchen sen var klar fick Kim hjälpa mig med ALLT som jag plötsligt inte kunde göra eftersom det var högerhanden som var drabbad; Ta av sig kläderna, tvätta håret, klä på sig, shit vad handikappad man blir när "fel" hand blir drabbad :S

Kunde därför inte ens sminka mig själv när vi skulle till personalferren sen :( :( :( Så lilla Loppan fick sminka, men det blev jättefint. Sen drog vi iväg och spenderade först kvällen på Grönan (wohooo!!!), sen vidare till Nox och avslutade på Cafét, very nice!! Det var alla mina favvisar; Soffi, Loppan, Flöör, Lända och Cina! Sånt underbart gäng. Helt sjukt kul kväll efter några värktabletter och drinkar (ajja bajja att blanda jag vet men endå) senare :) :)
Men armen va ju desto värre imorse :S
Men anyway!! Fan vilken lyckad Lördag. Tre nya poäng till Frejpan Ladies och sjukt kul kväll me bästa tjejorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0