Boktok

Idag fick jag ett ryck och köpte fyra pocketböcker (vilket typ aldrig händer annars) när jag och Kim svängde förbi cenrum. Köpte först en bok jag velat ha länge; "Att älska som en porrstjärna" (Jenna Jameson), sen "Brunstkalendern (Emma Hamberg), Taxi (Alexandra Pascalidou) och Tillsammans (Denise Rudberg, min favvo!). Finns ju inget mysigare än att ligga och läsa lata dagar i solen. Sen måste det definitivt bli fler lata dagar i solen den här sommaren än förra när jag bara jobbade!

Jag är ju inte direkt den där lästypen men när jag väl kommer igång så gillar jag faktiskt att läsa! Men kan säga att jag blev sååå mycket mer taggad på att köpa "Fashionista" med Martina Bonnier. Vore inte det lite mer jag? ;)

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0